Wednesday 8 November 2017

Topp 10 Forex Meglere In The Verden


Top Ten Forex Brokers MB Trading er en ECN som gir lave spreads og tilbyr lavere enn micro lot trading. MB Trading er kjempebra En av de beste meglerne i verden. Hva de hevder de gjør. Har vært med dem i mer enn 5 år. Tilbaketrekking n kjøring er god. Jeg har dem akkurat nå, for om noen år nå, har ikke hatt noen problemer, de hjelper deg med å installere dine tilpassede indikatorer, og eventuelle andre problemer du måtte ha med mt4. De har nylig fått sin mt4 oppgradert, og nå vil indikatorene mine ikke fungere, hvis jeg ikke får dem til å jobbe, og de har hjulpet meg med dem, jeg kommer til å måtte gå etter alle disse årene, og jeg hater også, jeg har ikke hatt noen problemer med dem, jeg har ikke noe dårlig å si om dem, men jeg vil bli tvunget til å bytte til en annen megler, jeg kan ikke få mine incators igjen og igjen, jeg mister en liten formue. Elsker em God server og rask gjennomføring av bestillinger. Handlet med dem i over 5 år, har aldri hatt et problem, glatte transaksjoner, gode sprekker, god plattform, beste utførelsesrater. Jeg gir dem 9, 510 Veldig fin handelsplattform og tjenester. Awesome og gjennomsiktig megler Trading med i 6 år. Ingen problemer HotForex er et prisbelønt merke som tilbyr forex og råvaremeglingstjenester. Fullt lisensiert og regulert av CySEC og FSC, tilbyr de ulike typer kontoer, handelsprogramvare og handelsverktøy for å lette enkeltpersoner, fondskonsulenter og institusjonelle kunder i trading forex og varer. HotForex tilbyr en uovertruffen handelsopplevelse med utmerket flerspråklig støtte i et forsøk på å gi kundene alle mulige handelsfordeler. Rett frem og god service. En god megler. Sterkt anbefalt Som å jobbe lenge med denne megleren er det veldig raskt i innskudd og uttak. Troverdig megler. Ingen problemer med uttak. Rask trading plattform og nyttige gratis webinarer. Ved det, s navn, ser en dum megler, men av hennes profesjonalitet, av hennes troverdighet, ved rettferdige avtaler, Et verdensklasse navn gjennom årene. Veldig veldig pålitelig siden mange mange år. The Best Broker, minimun innskudd, perfekt plattform og sosial handel Trade Desk megler som garanterer sine stopp og bestillinger. Spreadene er ok, og du kan handle i euro Solid god megler, handle gjennom dem i 9 måneder nå på forskjellige plattformer. Anbefalt for profesjonelle handelsmenn og nybegynnere, hjalp meg virkelig med å utvikle mine handelsferdigheter. Stor megler, regulert og sikker, gode handelsforhold, og enkle uttaksvilkår. The Contenders God markedsføringsstrategi god kundeservice, lett uttak og finansieringsmetoder ansvarlig og også bevist sponsing og støtte spredning er også bra. Spread er veldig lav, Service er bra, tilbaketrekking er også bra Vennligst kontakt meg for informasjon Nei dele bare se og gjør Forex og CFD trading online. Gratis demo kontoer. FX nyheter, diagrammer, sitater, poweful trading plattform. God megler. De har 2 pips spredt på EURUSD, og ​​gratis ATM-kort for ny handelskonto. - Veronic Veldig bra megler. Jeg tjener penger for første gang etter å ha skiftet 3 meglere som viste seg å være bucketshops. - ThuanTrai InstaForex er en perfekt megler for meg, de holder fast spredning som er perfekt for meg. Jeg har aldri hatt noen problemer med dem selv i raske markeder, og jeg foreslår at du gir dem en prøve. InstaForex tilbyr flere typer kontoer, og starter med den vanlige demo-kontoen som gjør det mulig for en næringsdrivende å prøve ut markeder og nye strategier. Det er lett å åpne en live-konto med InstaForex, det tok bare et minutt. Når det gjelder handelsplattform, er det enkelt å bruke og trygt. - pipitikaceh Jeg er fornøyd med det jeg får fra forex trading, og alt jeg får var lett uten å miste mye på forhånd. Alt dette skjedde fordi jeg valgte riktig megler, nemlig InstaForex. InstaForex er den pålitelige og beste megleren i Indonesia og selv i Asia. Bare med 1 dollar for første innskudd, nå har jeg tusenvis av dollar. Og jeg har et bedre liv enn før. - Fxjurigjarian Jeg bruker denne megleren i mer enn et år og er veldig fornøyd. Deres nettside er også praktisk, de gir ulike programpakker, spesielt for nykommere. Jeg bruker alltid deres oppdaterte markedsnyheter og deres markedsstrategier når jeg handler. Kunde rådgivere er veldig høflige og hjelpsomme. Jeg anbefaler det til alle som ønsker å handle forex. - MsChiefe Med Instaforex 50 kreditt bonus, bidrar det virkelig til å øke mitt nivå når jeg har handelsposisjon. Toppmegler, overlegen utførelse og utmerket støttenivå. Spreads er anstendig plattform variasjon er anstendig. Ser bra ut, spredningen er stram, gjennomføring veldig rask og ingen krav om bruk av ECN-konto. Jeg har vært i denne megleren siden 2009, den er kult megler fordi de er veldig ærlige og aldri mot oss for å tjene penger der. I år har Liteforex forbedret sine kvalitetstjenester. Det er nytt bonus system, neste nivå og utover neste nivå. Lite inspirert av resultatet av de siste årene, i 2013 var den beste forbedringen av lite selskaper, ble alle klienter fornøyd med handel med lite. Ingen jobb som kan gjøre oss mer forbløffet over. Trading i Liteforex megler er veldig spennende, hundrevis av dollar er lett å få. Faktisk, denne megleren anbefales sterkt fordi de aldri mot oss alltid tjener oss hjertelig. Veldig anbefalt megler, alle deres tjenester er veldig bra. 19 Traders Stol TTCM ECNSTP Brokers med de laveste spred på markedet Ingen interessekonflikt. Virkelig er en megler på din sideTop 10 Forex Brokers Anbefalt Forex Trading Site Banc De Binary 8211 På Banc De Binary er du i stand til å gjøre valutahandel fra så lite som bare 1,00 maksimumsgrensen på plass for en enkelt valutahandel alternativ på Banc De Binær er 3000,00. Du kan få maksimalt overskudd på 91 på Banc De Binary. Du kan finansiere din valutahandelskonto med så lite som 250,00 Banc De Binary Forex-handelstyper: GBPUSD 8211 USDCHF 8211 EURGBP 8211 EURJPY 8211 EURCHF High Trading Limit Forex Trading Site uBinary 8211 Du kan være valutahandel på uBinary med forex-handel starter ved bare 20.00 og maksimal enkelthandelsgrense på uBinary er 5000,00. Den maksimale prosentvise fortjenesten du kan forvente å gjøre hos uBinary er 85. Minimum innskuddsmengden du kan gjøre på uBinary er 100,00. uBinary Forex Trade Typer: USDJPY 8211 GBPUSD 8211 AUDUSD 8211 USDCAD 8211 NZDUSD Variable Innkjøpsgrenser Forex Trading Site AnyOption 8211 Ved AnyOption kan du handle Binary Options fra som for variable mengder, den maksimale grensen på plass for et enkelt valuta handelsalternativ på AnyOption varierer også . Du kan få maksimalt overskudd på 80 på AnyOption. Du kan finansiere din valutahandelskonto med så lite som 200,00. AnyOption Forex-handelstyper: EURJPY 8211 EURCHF 8211 AUDUSD 8211 USDCAD 8211 NZDUSD Lavkjøpsgrense Forex Trading Site TradeRush 8211 Du kan være valutahandel på TradeRush med forex-handel starter fra just10. 00 og maksimumsgrensen for single trade på TradeRush er 5000,00. Den maksimale prosentavkastningen du kan forvente å gjøre på TradeRush er 81. Minimum innskuddsmengden du kan gjøre på TradeRush er 200,00. TradeRush Forex Handelstyper: EURUSD 8211 USDJPY 8211 GBPUSD 8211 USDCHF 8211 EURJPY 8211 EURCHF Banc de Swiss 8211 Du kan være valutahandling hos Banc de Swiss med forexhandler som starter kl. 25.00 og den maksimale enkelthandelsgrensen på Banc de Swiss er 1500.00. Den maksimale prosentvise fortjenesten du kan forvente å gjøre hos Banc de Swiss er 75. Minimum innskuddsmengden du kan gjøre hos Banc de Swiss er på 100,00. Banc de Swiss Forex Handelstyper: EURUSD 8211 USDJPY 8211 GBPUSD 8211 USDCHF 8211 EURGBP 8211 EURJPY TradeQuicker 8211 På TradeQuicker er du i stand til å foreta valutahandel fra så lite som bare 25.00. Maksimumsgrensen på plass for et enkelt valutahandelsalternativ på TradeQuicker er 2500.00. Du kan få maksimalt overskudd på 88 på TradeQuicker. Du kan finansiere din valutahandelskonto med så lite som 300,00 TradeQuicker Forex Trading Typer: EURGBP 8211 EURJPY 8211 EURCHF 8211 AUDUSD 8211 USDCAD 8211 NZDUSD Topp Forex Trading Site TopOption 8211 På TopOption kan du gjøre valutahandel fra så lite som bare 5,00 er maksimumsgrensen på plass for et enkelt valuta handelsalternativ på TopOption varierende i verdi. Du kan få maksimalt overskudd på 85 på TopOption. Du kan finansiere din valutahandelskonto med så lite som 100,00 TopOption Forex-handelstyper: EURUSD 8211 USDJPY 8211 GBPUSD 8211 USDCHF 8211 EURGBP EZTrader 8211 Du kan være valutahandel på EZTrader med forexhandler som starter kl. 25.00 og maksimal enkelthandel grense på EZTrader er 3000,00. Den maksimale prosentvise fortjenesten du kan forvente å gjøre hos EZTrader er en 95. Minimum innskuddsmengden du kan gjøre på EZTrader er 200,00. EZTrader Forex Handelstyper: EURJPY 8211 EURCHF 8211 AUDUSD 8211 USDCAD 8211 NZDUSD Utvalgt Forex Trading Site 24Option 8211 Ved 24Option kan du gjøre valutahandel fra så lite som bare 24.00. Maksimumsgrensen på plass for en enkelt valutahandelskurs på 24Option er 5000.00. Du kan få maksimalt overskudd på 89 ved 24Option. Du kan finansiere din valutahandelskonto med så lite som 250,00 24Option Forex-handelstyper: EURUSD 8211 USDJPY 8211 AUDUSD 8211 USDCAD 8211 NZDUSD Magnum Options 8211 Du kan være valutahandel på Magnum Alternativer med forex-handel starter fra bare 5.00 og maksimum single trade grense på Magnum Options er 5000,00. Den maksimale prosentavkastningen du kan forvente å gjøre hos Magnum Options er 85. Minimum innskuddsmengden du kan gjøre hos Magnum Options er 200,00. Magnum Options Forex Trading Types: USDJPY 8211 GBPUSD 8211 AUDUSD 8211 USDCAD 8211 NZDUSDForex Rating - Beste Forex Brokers 2017 Forex Broker Rating aksepterer intet ansvar for eventuelle feil i informasjonen, handelsforholdene og forex-vurderinger. For den nyeste informasjonen, vennligst besøk selskapets nettsted. Forex Rating satser deltakere med det faktiske antall stemmer. Månedlig rating resultater finner du i vår statistikk seksjon. Detaljert analyse av de månedlige vinnerne publiseres regelmessig i vår Forex Brokers-seksjon. Vi gir også mulighet til å sammenligne selskaper. Hvis du vil sammenligne flere meglerhus eller analysere handelsforhold, kan du bruke vårt gratis sammenlignings - og forskningsverktøy som vil vise deg de viktigste fordelene med de beste forexmeglerne. Enten du er ute etter en kvalifisert ECN eller PAMM megler til å investere eller administrere dine midler, vil vår interaktive plattform liste opp de optimale topp 10 meglerne som er tilgjengelige. Forex Brokers Anmeldelser Jeg bruker InstaForex mer enn 2 år, de gir god service. Hovedgrunnen til å bli med InstaForex er deres gode plattform. I utgangspunktet er jeg en PAMM-aktør, så jeg trenger en solid plattform hvor jeg kunne tjene penger kontinuerlig. Hvis jeg ikke klarer å tjene penger, investerer ingen på kontoen min. Med deres mt4-plattform kan jeg bruke min egen scalping-strategi uten noe problem. De har tett spredning, ingen glid og rask kjøring. Så min fortjeneste og tap ratio 43:37. PAMM investorer er villige til å investere kontoen min. Hver måned tjente jeg rundt 2000 dollar til min PAMM-konto. Jeg er fornøyd med dette. Jeg vil anbefale InstaForex eksperimenthandel for PAMM trading. Ingen smerte, ingen gevinst. Dette handler om forex generelt og Exness spesielt. Jeg kom over eksistens gjennom anbefalinger av min venn. Ingen tidligere erfaring og forståelse for handel med valutaer. Jeg tok noen kurs på handel fra megler, så også på alle gratis webinarer. Hele ideen var å trekke ut nødvendigheter og bruke den til FX trading. Jeg handlet på demo kontoer, og så åpnet Cent acct, deretter ECN og er nesten klar til å bytte til Classic en med minimumsbalanse 2000. Jeg tror at 0,1 spredning ikke er for stor. Men handel på prosent og ecn-kontoer har fordeler, men involverer flere utgifter. Som konklusjon tilbyr megler et komfortabelt handelsmiljø opprettet for å jobbe på valutamarkedet. Jeg startet fra 200 dollar på konto og gjorde rundt 700 overskudd i 11 måneder. Hei, Lucas. Jeg har lest din anmeldelse på ETX. Veldig overraskende, jeg håper at kommentaren min kommer til slutt. På dette tidspunktet trenger du ikke øyeblikkelig støtte for å opprettholde marginen eller åpne posisjoner. Alt er gjort automatisk i henhold til standarder og teknologiske fremskritt. Jeg har flere kontoer i ETX og har aldri hatt en sak da regler og regalements ble brutt. ETX er et velkjent merkevare i FX industrien. Jeg har egentlig ikke bekymringer med hensyn til utførelse for å kontakte support, men jeg får alltid svar når det trengs mest. Min venn har jobbet på Etrade. Jeg har handelskonto og den er fortsatt aktiv, men investeringen er mer tiltalende for meg. Etrade har imidlertid mange løsninger for daghandlere, stillingshandlere og langsiktige investorer. Deres nettplattform gjør det mulig å lage alle de tingene samtidig. Denne bruken av plattform får meg til å føle meg som en guru av finansverdenen. Nybegynner her Takket være admiral Markets, var jeg i stand til å øke min kunnskap om forex betydelig. Jeg kan nå forstå diagrammer, bestemte markedsnyheter, etc. Jeg er ikke en ekspert, men jeg kommer dit. Binary Options Brokers Rating Gratis 50,000 Forex Practice Account. Handel Forex med FXCM 8211 Lav spreads, handel fra diagrammer, real-time prisvarsler, amp free trading signaler. Forex News 27 februar 2017 Grand Capital introduserer 130 gratis video leksjoner på handel Grand Capital organiserer på stedet trening og holder webinars for handelsmenn med jevne mellomrom. Nå gir vi et nytt format for læring - video leksjoner, som inkluderer 79 Forex trading leksjoner og 52 Binary Options trading leksjoner. Grand Capital 27. februar 2017 XM å være gull Sponsor av FxCuffs 2017 I år vil XM igjen være Gold Sponsor av den prestisjetunge internasjonale arrangementet FxCuffs, som er vert for noen av de største og mest anerkjente finansinstitusjoner fra Sentral - og Øst-Europa, samt fra utlandet. XM 24. februar 2017 Handelsvarer med Cmstrader CFD er et derivat finansielt instrument, og det er en forkortelse for kontrakt for forskjell. CFD er av interesse for handelsmenn som vil øke beløpet og kvaliteten på sine investeringer betydelig. CMS Trader 23. februar 2017 Gain Capital får FXCMs amerikanske detaljhandel forex kunder Nå avtalen er bekreftet, men de finansielle detaljer har ikke blitt avslørt. Transaksjonen er gjenstand for endelig godkjenning av myndighetene. Det forventes å lukke før utgangen av februar. GAIN Capital 22. februar 2017 Forbedringer i handelsvilkår for CFDs på tysk 30 Indeks Selskapet FIBO Group har redusert spredningen med 2 poeng for CFD, som er basert på tysk 30-indeks. FIBO Group Daily Forex Anmeldelser 27. februar, 2017 Svart gull sviktet noe i løpet av den rade varelagerrapporten. Tonen var negativ i oljemarkedet på fredag. Prisen reverserte noen tap i natt. Kjøpere returnerte referansen til 56,66 dollar per tønn hvor Brent fikk nye tilbud og flyttet lavere. Fort Financial Services 27. februar 2017 Markeder setter fokus mot Trump-adresse til kongressen På kvelden den 28. februar blir amerikanske president Trump slått for å gi en stor adresse til en felles sesong for kongressen i stedet for den vanlige EU-adressen . FOREX 24. februar 2017 Oljeprisene vokste noe Brentoljeprisene økte sin gjenoppretting i den asiatiske økten på torsdag. Kjøpere ledet prisen høyere og brøt 56,50 dollar per fat på tidlig europeisk morgen. Fort Financial Services Motta en omsettelig bonus på opptil 200 Feire selskapets 10 års jubileum hos oss ved å kreve en innskuddsbonus på opptil 200 på spesielle vilkår. Finn ut hvilken bonus du vil få ved hjelp av vår bonus kalkulator. Tjen mer med Grand Capital 24. februar 2017 Dollar driver på Feds mangel på optimisme FOMC februar møtet minutter utgitt onsdag, klarte ikke å gi støtte til oksene for å klare en bærekraftig breakout over 101.50. Tickmill 24 februar 2017 Kan gull fortsette innlegget Fed rally Gold hoppet til en 3 måneders høy i dag, snapping en 3-dagers tapestreng i dag etter at handelsmenn hadde fordøpt gårdsdagsmøter fra US Federal Reserve. FIBO Group Forex Analyse 27. februar 2017 EURUSD faller perfekt, forblir bearish. Prisen faller pent i forhold til vårt overskuddsmål. Vi forblir bearish under 1,0604 motstand (Fibonacci retracement, Fibonacci forlengelse, horisontal overlapp motstand) for ytterligere trykk ned til 1.0494 (Fibonacci forlengelse, horisontal støtte). Exness 27. februar 2017 Gull nådde tre måneders høyder Spot gull forblev på sterk bullish fot på fredag. Etter en asiatisk flat fikk prisen en oppadgående impuls i den europeiske morgenen. Fort Financial Services 24. februar 2017 Gullstigninger til større 1250 motstand som usikkerhet råder Gull surged torsdag på en breakout av sin tidligere konsolidering for å slå og overgikk litt større teknisk motstand ved 1250, et nivå ikke sett siden begynnelsen av november. FOREX 24. februar 2017 Dollar faller som peso og gullsamling Amerikanske dollar var den svakeste valutaen i går som overraskende, den meksikanske pesoen rallied, stiger 1,22 over dagen mot greenbacken. Orbex 23. februar 2017 Amerikanske dollar dumpet til Fed-minutter Amerikanske dollarindeksen var flat i går etter at Federal Reserve publiserte møtemøtene fra 31. januar den 1. februar pengepolitiske møtet. Orbex Forex Rating Standards of Fairness Troverdighet På grunn av mange års felles arbeid og samarbeid med etablerte profesjonelle handelsmenn, er Forex-Ratings kjent som en av de mest anerkjente og troverdige globale forex brokersrsquo rating. Forex-Ratings arbeider kontinuerlig med den anvendte metoden for å velge, evaluere og vurdere forex meglere med behørig oppmerksomhet til den svært dynamiske naturen i Forex markedsutviklingen. Navngivning og rangering av de beste Forex-meglerne er basert på den analytiske tilnærmingen til datarammen som består av ulike parametere for forretningsmessig virksomhet. En av de viktigste elementene i objektiv vurdering er tilbakemeldingene fra fx handelsmenn angående samspillet med nettstedet vårt. Det interaktive systemet er en integrert del av den evolusjonerende online plattformen. Rangeringssystemet fremhevet av Forex-Ratings er ikke bare et middel til å vise frem prestasjonsparametrene for meglere, men et effektivt og nyttig verktøy for å vurdere og velge meglerfirmaer over hele verden. Basert på informasjonen vi tilbyr på forex meglerhandel, kan de handlende og potensielle investorer gjøre et godt basert valg av et forex selskap å håndtere. Vårt uavhengige system består av offentlig kilde data, forskningsresultater og objektive vurderinger. Forex-Ratings bruker ikke metoden for å håndheve valget av en forex-megler til brukerne på nettstedet heller ikke legger vi ord i munnen til våre sitersquos-besøkende eller oppnår kunstig økning av rangeringsposisjonene. Rangeringen som vi har er verdifull på grunn av sin rettferdighet, og den er basert på gjennomsiktig vurdering av de logiske kriteriene. Våre driftsstandarder garanterer stabil økonomisk utvikling og utvikling for de som stoler på våre data i deres fx markedsaktiviteter. Våre respondenter er i stand til å plassere prioriteringer direkte når de definerer den beste handelsplattformen eller den beste forexmegleren på en gitt dag. Vårt sitersquos-fellesskap består av både nybegynnere og erfarne handelsmenn som legger inn sine vurderinger og kommentarer knyttet til forex meglerhandel og håndtering av selskaper og diskutere ulike aspekter av forex trading med andre medlemmer av fellesskapet. Hver registrert bruker kan kaste opptil 3 stemmer innen 24 timer lsquoforrsquo eller lsquoagainstrsquo noen megler. Forex Rating Methodology Evalueringssystemet for Forex Rating er basert på resultatene fra sitersquos visitorsrsquo stemmer: resultatene kan tas for en hvilken som helst periode av interesse (daymonthyear). Noteringsdeltakere er rangert i henhold til det faktiske antall positive og negative stemmer uttrykt i prosent. Bemerkelsesverdig, på den første dagen i hver måned, blir alle avstemningsstallene tilbakestilt og avstemningen begynner på nytt for å gi likeverdig rett til alle ratingdeltakere i striden mot toppen. I begynnelsen av hver ny måned publiserer våre eksperter analyse av de beste valutamarkedetes fremmøte de foregående månedene, og fremhever faktorene for sterk eller dårlig ytelse til de børsnoterte meglerne. Våre besøkende kan når som helst se på de statistiske dataene fra de foregående periodene og spore eventuelle brokerrsquos markedsadferd i løpet av den bestemte tidsrammen. Metodisk konsept innebærer omfattende analyse og evaluering av brokersrsquo sterke og svake punkter, av mulighetene og fordelene meglerne tilbyr, og av markedsrisikoen som sannsynligvis vil bli utsatt for handelsmenn når de samarbeider med denne eller megleren. Når du arbeider med vår vurdering, kan brukeren bruke ulike datafiltre (regulering, betalings - og tilbakekallingsalternativer, partnerskapsprogrammer, min. Innskudd, spredningstype osv.), Og dermed forbedre kvaliteten på avgjørelser knyttet til en gitt forex megler. Alternativene som tilbys av Forex-Ratings tillater våre besøkende å sammenligne og velge forex-meglere, søke etter bestemte elementer eller verktøy, få objektiv informasjon om noen av de listede meglerne, inkludert kompanyrsquos-kapitalisering, handelsplattformer som tilbys, kostnader, etc. Fra det tekniske punktet For å se, er Forex-Ratings en rask og praktisk plattform som gjør at brukerne får et nødvendig forex-relatert svar innen kortest mulig tid. Og vi fortsetter framover hver dag i samarbeid med sitersquos-fellesskapet av praktiske handelsfolk, noe som gjør vår plattform mer informativ, mangfoldig og brukervennlig.

No comments:

Post a Comment