Saturday 11 November 2017

Indikator Forex 90


Fire svært effektive handelsindikatorer Hver handler burde vite Artikkeloversikt: Når forex trading eventyret ditt begynner, vil din sannsynlighet sannsynligvis bli møtt med en sværm av forskjellige metoder for handel. Imidlertid kan de fleste handelsmuligheter enkelt identifiseres med bare en av fire kartindikatorer. Når du vet hvordan du bruker Moving Average, RSI, Stokastisk, amp MACD indikator, er du på vei til å utføre tradingplanen din som en proff. Yoursquoll er også utstyrt med et gratis forsterkningsverktøy, slik at yoursquoll vet hvordan du identifiserer handler ved å bruke disse indikatorene hver dag. Traders har en tendens til å overkomplisere ting når theyrsquore starter i dette spennende markedet. Dette faktum er uheldig, men utvilsomt sant. Traders føler ofte at en kompleks handelsstrategi med mange bevegelige deler må være bedre når de skal fokusere på å holde ting så enkelt som mulig. Fordelene med en enkel strategi Som en handelsmann utvikler seg gjennom årene, kommer de ofte til åpenbaringen at systemet med det høyeste nivået av enkelhet ofte er best. Handel med en enkel strategi gir rask reaksjon og mindre stress. Hvis du bare begynner, bør du søke de mest effektive og enkle strategiene for å identifisere handler og holde fast ved denne tilnærmingen. En måte å forenkle din handel på er gjennom en handelsplan som inkluderer kartindikatorer og noen regler om hvordan du skal bruke disse indikatorene. I tråd med ideen om at det enkleste er best, er det fire enkle indikatorer du bør bli kjent med å bruke en eller to om gangen for å identifisere handels - og utgangspunkter. Når du handler en live konto, vil en enkel plan med enkle regler være din beste allierte. Verktøyene til din tjeneste for ulike markedsmiljøer Fordi det er mange grunnleggende faktorer når du bestemmer verdien av en valuta i forhold til en annen valuta, velger mange forhandlere å se på diagrammene som en forenklet måte å identifisere handelsmuligheter på. Når du ser på diagrammene, legger du merke til to vanlige markedsmiljøer. De to miljøene er enten markeder med et sterkt nivå av støtte og motstand, eller gulv og tak som prisen ikke går gjennom eller et trendmarked hvor prisen stadig beveger seg høyere eller lavere. Ved hjelp av teknisk analyse kan du som handelsmann identifisere rekkevidde bundet eller trending miljøer og deretter finne høyere sannsynlighet oppføringer eller utganger basert på sine avlesninger. Å lese indikatorene er like enkelt som å sette dem på kartet. Å vite hvordan du bruker en eller flere av de fire indikatorene, som Moving Average, Relative Strength Index (RSI), Slow Stochastic, og Moving Average Convergence Amp Divergence (MACD), vil gi en enkel metode for å identifisere handelsmuligheter. Trading Med Flytte Gjennomsnitt Flytte gjennomsnitt gjør det lettere for handelsfolk å finne handelsmuligheter i retning av den generelle trenden. Når markedet er trending, kan du bruke glidende gjennomsnitt eller flere bevegelige gjennomsnitt for å identifisere trenden og den rette tiden for å kjøpe eller selge. Det bevegelige gjennomsnittet er en planlagt linje som bare måler gjennomsnittsprisen på et valutapar over en bestemt tidsperiode, som de siste 200 dagene eller året med prishandling for å forstå den generelle retningen. Yoursquoll legge merke til at en handelsidee ble generert ovenfor bare ved å legge til noen bevegelige gjennomsnitt i diagrammet. Ved å identifisere handelsmuligheter med bevegelige gjennomsnitt kan du se og bytte av momentum ved å skrive inn når valutaparet beveger seg i retning av det bevegelige gjennomsnittet, og spennende når det begynner å bevege seg motsatt. Trading med RSI Relative Strength Index eller RSI er en oscillator som er enkel og nyttig i sin applikasjon. Oscillatorer som RSI hjelper deg med å avgjøre når en valuta er overkjøpt eller oversolgt, så det er sannsynlig at en reversering er mulig. For de som liker lsquobuy lav og selger highrsquo, kan RSI være riktig indikator for deg. RSI kan brukes like godt i trend eller markeder for å finne bedre inn - og utgangspriser. Når markeder ikke har noen klar retning og varierer, kan du enten kjøpe eller selge signaler som du ser over. Når markeder er trending, vil du bare gå inn i retning av trenden når indikatoren gjenoppretter fra ekstremer (fremhevet ovenfor). Fordi RSI er en oscillator, er den plottet med verdier mellom 0 og 100. Verdien på 100 betraktes som overkjøpt, og en reversering til downside er sannsynlig, mens verdien av 0 betraktes som oversold og en reversering til oppsiden er vanlig. Hvis en opptrinn har blitt oppdaget, vil du identifisere RSI-reverseringen fra lesinger under 30 eller oversolgt før du går tilbake i retning av trenden. Handel med stokastikk Slow Stochastics er en oscillator som RSI som kan hjelpe deg med å finne overkjøpte eller oversolgte miljøer, sannsynligvis en reversering i pris. Det unike aspektet av den stokastiske indikatoren er de to linjene, K og D-linjen for å signalere innføringen. Fordi oscillatoren har de samme overkjøpte eller oversoldene, ser du bare etter K-linjen for å krysse over D-linjen gjennom 20-nivået for å identifisere et solidt kjøpssignal i retning av trenden. Trading Med Moving Average Convergence Amp Divergence (MACD) Noen ganger kjent som oscillators konge, kan MACD brukes godt i trending eller varierende markeder grunnet bruk av bevegelige gjennomsnitt gir en visuell visning av endringer i momentum. Etter yoursquove identifisert markedsmiljøet som enten å strekke eller handle, er det to ting du vil se etter for å utlede signaler fra denne indictor. Først vil du gjenkjenne linjene i forhold til nulllinjen som identifiserer en oppad eller nedadgående forspenning av valutaparet. For det andre vil du identifisere en crossover eller krysse under MACD-linjen (Rød) til Signal-linjen (Blue) for henholdsvis en kjøps - eller salgshandel. Som alle indikatorer er MACD best kombinert med et identifisert trend - eller utvalgsbasert marked. Når yoursquove har identifisert trenden, er det best å ta kryss over MACD-linjen i retning av trenden. Når yoursquove gikk inn i handel, kan du sette stopp under den siste prisen ekstreme før crossover, og sett en handelsgrense på dobbelt så mye som risikoen for deg. --- Skrevet av Tyler Yell, Trading Instructor For å bli lagt til Tylerrsquos e-post distribusjonsliste, vennligst klikk her. Enhver har et handelssystem w90 vinnersats Egentlig gutter jeg har om en 90 vinnersats etter 234 handler i 3 hele uker. med en åpen handel er det et lite parti på en quotMiniquot konto skjønt. Hvis noen har noe som ligner på mine resultater, ville jeg ikke ha noe imot å publisere liveresultatene mine. Deretter diskutere hva slags taktikk eller strategier vi kanskje eller ikke har til felles. Ikke misforstå, jeg prøver fortsatt å teste dette i et levende miljø i 1 år før du legger noen ekte penger inn i en kvotebetalingskonto. Jeg vil se om jeg kanskje ser over noe. Så betyr dette at du vil ha broen Ill, hold den for deg, men jeg skal trenge depositum Ingenting annet enn trender med et automatisert system. Jeg skriver mine egne EAer for å ri trender, og jeg er ikke redd for å legge inn KODE eller mine RESULTATER. Fint, ærlig jeg er ikke helt der ennå. Jeg lærer å skrive skript for en EA når jeg kan forsikre meg om at nøklene til handel kan holde opp hele året. Hva gjør meg gal er en venn som fortsetter å prøve å kjøpe EA etter EA for hundrevis av dollar bare for å miste mer penger. Starter opp et investeringsbasseng for å miste over 90, og han var bare en teknisk handelsmann ved hjelp av pivoter, fibo linjer. Hvor stor av en trend kjører du i veien, har EU ned trenden fra forrige uke. Likevel handlet jeg fortsatt mot trenden for to uker siden. Derfor må jeg fullt ut teste ut hvor godt det holder seg i et liv i miljøet når følelser kan noen ganger spare eller redusere fortjenesten din. I forrige uke slo jeg 750 pips, savnet 1k pips på grunn av at jeg bare var paranoid om markedet tok alle mine gevinster tilbake og så noen. Jeg har blitt kalt en grunnleggende aktør. Jeg liker bare å handle med vinden bak ryggen min. Øyeblikkelig vil EU si at det kan gå opp i sommeren, men jeg har bare en følelse av at den kan slippe ytterligere 200 pips. Ikke misforstå, jeg gjorde tap fordi jeg risikerte mer enn jeg burde ha. Så jeg gjør det ikke lenger med min vinnersats, jeg skal bare slipe den ut for året og bygge opp kontoen min ved å få flere pips vunnet. V275n299, v299d299, v299c299. Egentlig gutta, jeg har en 90-vinnersats etter 234 handler i 3 hele uker. med en åpen handel er det et lite parti på en quotMiniquot konto skjønt. Hvis noen har noe som ligner på mine resultater, ville jeg ikke ha noe imot å publisere liveresultatene mine. Deretter diskutere hva slags taktikk eller strategier vi kanskje eller ikke har til felles. Ikke misforstå, jeg prøver fortsatt å teste dette i et levende miljø i 1 år før du legger noen ekte penger inn i en kvotebetalingskonto. Jeg vil se om jeg kanskje ser over noe. lol..funny hvordan slike tråder dukker opp siden en stund. Ingen forseelse, men jeg er redd for at spørsmålet ditt er meningsløst. Et hvilket som helst system med et 5-pip resultatmål og en 500 pip stoploss vil ha en svært høy (sannsynligvis 90) gevinstrate. Men da kommer et tap å bakke deg. Med andre ord må du vurdere RR (retur til risikofaktor) for hver handel, så vel som gevinstfrekvensen. Ethvert system bør kunne omsettes, uansett om markedskvoten går opp eller ned. Oh, jeg vet, Ville bare se hva folk trodde. De fleste bare tar det som en vits, men det er folk som seriøst føler seg blindet av suksess og bare satser høyere. En venn av meg er på utkikk etter en EA som gjør akkurat det. Hes brukte hundrevis av dollar på EAs og mistet mer enn det han investerte. Jeg kombinerer bare ulike strategier og taktikker til noe konsistent. I forrige uke var 750 pips I rekkevidde alt fra 500-1000 pips i uken. Jeg må vinne nok pips incase tilfelle jeg slo en 500 pips SL. Jeg handler stearinlysformasjoner jeg liker, se den økonomiske nyhetsprognosen. Jeg har en spillplan for 40-60 pipbevegelser. På dager forventer jeg noen alvorlige bevegelser, jeg har ventende bransjer for et 100 pip-sortiment. Jeg prøver å opprettholde et marginalnivå på 2000-5000 også. Ikke store handler på noen måte, men nok vinner for å sikre at tap ikke ødelegger kontoen. Ill finne denne måneden i et levende miljø hvis det er best å handle en 100 pip-serie, vent på en retracement og sett opp handler igjen. Eller ta et skudd ved å projisere en 400-600 pipbevegelse for EU. V275n299, v299d299, v299c299. markedet er et levende materiale Hvordan ville du beskrive din kvotekvot til handel, så akkurat nå Im på 89 var på 95, men ble dum og holdt ikke kurset med min størrelse og forlatt min MMPip-ledelse. Pluss etter å ha hørt alle horrorhistorier om hvordan du kan bli ødelagt av markedet, blir jeg paranoid etter at jeg har vunnet så mange pips. Som om megleren er ute for å få meg eller bare en stor gigantisk Ponzi-ordning. Når jeg handler en 40, 50 eller 60 pip-serie. Det er nesten instinktivt med 1-3 bransjer åpne på en gang for EU. Jeg pleide å være en scalper, men fullt innså at jeg trengte en komplett strategi for å vinne konsekvent eller vinne nok pips for å dekke eventuelle åpne handler som kan miste. Hvis du vil se mine liveresultater, kan jeg legge det inn her. Akkurat nå er min live-konto bare et eksempel på, hvis det ikke er bra, må du ikke fikse det. Lol Jeg ser på å holde mine gevinster denne uken i stedet for å gi det tilbake til ibfx og så noen som mine første to uker. V275n299, v299d299, v299c299. Å dele med meg hva ditt oppsett er for en handel. I morges handler mine handler som forventet. Jeg har 1-3 handler åpne mellom 1.2900-1.3000. Låst i 35pips så langt. Normalt er jeg pistol for 100-200 om dagen, men jeg får 160 pips totalt når den klarer 1.3000 for EU. Jeg venter på en retracement og handler 40-60 pip-sortiment med ulike Take Profit-stillinger. Btw alle kjøper. Jeg er bare glad for å se diagrammet og en generell forståelse av hvordan nyheter påvirker markedet. en mer avslappet handelsstil. Lavere masse størrelser gir meg rom for feil før markedet beveger seg gjennom mitt handelsområde. Det er en vakker ting. nettopp lukket en annen handel for ytterligere 10 pips en annen. Hvis det fullfører mitt handelsområde, får jeg 160pips med en åpen for å fange en potensiell bull run. Hvis den ene åpne handel går sør, kan jeg la den ri på -160pips eller lukke den ved -80pips eller bare gå med en 5-stopp-tap. V275n299, v299d299, v299c299. Over 1 million Traders har sett mine bloggvideoer som kommer med en betaling kun for lønnsom månedspolitikk Takk for at du besøkte min forexindikator og strategiwebside. Jeg er så glad for å dele med deg en del av reisen min og alt I8217ve har lært så langt om valutahandel. Litt om meg. Hei, I8217m Kelvin og jeg er personen bak alle forex trading artikler tilgjengelig i bloggen min. Jeg er for øyeblikket en full tid valuta handelsmann å gjøre en konsekvent inntekt hver måned hjemme. Selv om tingene er på plass for øyeblikket, begynte det ikke så jevnt. Faktisk hadde jeg slitt med handel i seks til ni måneder, og jeg hadde hele kontoen min tørket ut to ganger på rad. (Det var ødeleggende) Heldigvis er jeg en veldig sta person som alltid vil oppnå det jeg planlegger. Jeg bestemte meg for å sette tid og krefter på å lære tauet og sette det jeg har lært i praksis. Til slutt begynte jeg å lage konsekvent inntekt fra handel og til slutt nok til å la meg gå ut av jobben som prosessingeniør i et multinasjonalt selskap og bli forfatter til 7 matematikkvurderingsbøker. Når du abonnerer på nyhetsbrevet, vil jeg sende deg en FLAT MACD Trading Technique-video, samt en handelshåndbok som er skrevet av meg, og det vil vise deg nøyaktig hvordan jeg klarer å få konsekvent fortjeneste i handel hver måned. Det er mange forex kurs og valutasignal tjenester i markedet som er opprettet av Marketers amp ikke REAL Traders. Derfor for å gi studentene mer trygghet i kurs og tjeneste. Kurset mitt kommer med en 130 tilbakebetalingspolitikk hvor elevene kan be om en 130 refusjon hvis de finner ut at jeg legger inn en falsk vinnende handler på min månedlige resultatrapport. Hvis resultatrapporten min er ekte, så ser jeg ikke hvorfor studentene mine vil tjene penger på strategiene jeg lærer. I tillegg tilbyr jeg også en Forex Trade Copier Service for studenter i kurset mitt. Dette er for å hjelpe dem å øke sin konto mens de lærer å handle fra meg. For denne tjenesten kommer den med en Pay Only For Profitable Month Policy som du ikke finner noe annet sted online. Hva det betyr er at du kun skal betale et gebyr hvis tjenesten gir deg fortjeneste ved slutten av måneden. Foruten kurset mitt og min tjeneste er bloggen fullpakket med videoer og innlegg som jeg har skrevet gjennom årene for å hjelpe leserne mine til å bli en bedre handelsmann. Denne informasjonen i bloggen min er noen ganger enda bedre enn hva du får fra et kurs kurs du kjøpte.

No comments:

Post a Comment