Thursday 2 November 2017

Hdfc Forex Plus Forhåndsbetalt Kort Net Bank


NetBanking Logout Page HDFC Bank tilbyr deg et omfattende utvalg av transaksjoner på tvers av flere produkter gjennom NetBanking-kanalen. Så bare logg inn på NetBanking og gjennomfør 135 transaksjoner fra ditt hjem eller kontor. Du kan sjekke kontosaldoen, boken Fast og gjentagende innskudd, last ned ac-erklæringen i opptil 5 år, betal regningene dine, opplad mobil DTH-tilkoblingen din og mye mer i et sikkert miljø. Du kan logge inn på NetBanking ved hjelp av din Kunde-ID og IPIN (passord). Opplev Convenience. Velg NetBanking Hvorfor bruke NetBanking Administrer kontoen din bekvemt via Internett. 135 transaksjoner tilgjengelig på NetBanking Opptil-sekund-detaljer for kontoen din Få tilgang når som helst, hvor som helst Ingen køer å stå inn eller venter på hvor trygg er NetBanking Vår NetBanking-tjeneste er sikret med industristandard teknologi og infrastruktur HDFC Bank har implementert en ekstra sikkerhetsløsning for sine kunder - Secure Access. Secure Access er en enkel tre-trinns prosess som i stor grad øker din online sikkerhet og lar deg overføre penger online. Komme i gang Er du lei av å gå ned til en bankgren Av å vente i køer Av å ikke vite hvordan du administrerer kontoen din for din bekvemmelighet Vi har svaret NetBanking er et utrolig praktisk og kraftig verktøy, slik at du kan gjøre alt du vil med kontoene dine på et museklikk Det er sanntid, noe som gir deg opp til andre detaljer på kontoen din. Din kunde-ID er nevnt på kontoutskriften din velkomstbrev sjekkebok. (Nåværende konto HUF kunder kan få dette fra filialen). Du kan gjenopprette din IPIN Det er et Internett-passord som kunden kan velge å få tilgang til NetBanking. Det er et konfidensielt passord for sikkerheten til kontoen sin. online i 3 enkle trinn. Noen av transaksjonene du kan gjøre gjennom NetBanking, er: Kontroller kontosaldoer og last ned 5 års kontoudskrift i 5 formater. Øyeblikkelig Book Fast innskudd Gjentatte innskudd Pay Utility Bills Se kredittkortopplysningene dine og betal kredittkortregningene. Opplad din forhåndsbetalte mobilforsterker DTH-tilkoblinger Invester i gjensidig fond Online bok IRCTC-billetter på nettet Kjøp et gavekort Betal skattene dine online Oppdater dine PAN-detaljer online Se ditt skattekredittilsyn (Form 26 AS) Be om en forespørsel Utkast til en bestillingsbekreftelse Stopp Betaling av en sjekk Hotlist deg debetkort Kredittkort Se dine låneopplysninger Søk om IPO Forespørsel om betalingskort PIN-regenerering Registrer deg for tredjeparts Transfer Transfer-midler mellom kontoer innen HDFC Bank og andre bankkontoer Dette er bare noen av de 135 transaksjonene du kan gjøre gjennom NetBanking. For å se hele listen, klikk her. HDFC Banks NetBanking-tjenesten er sikker. Ved hjelp av industristandardteknologier og - infrastrukturer gir vår tjeneste deg trygghet. Slik registrerer du for NetBanking NetBanking Regsitration er som standard gitt til alle HDFC-bankkunder. Hvis du ikke er registrert for NetBanking, er det rask forsterker enkelt. De mange måtene du kan registrere deg på, er: NR Kunde med internasjonale mobilnumre registrert hos banken må klikke her. Det er ingen kostnader for NetBanking registreringsforespørsel Glem din IPIN (passord) Vi forstår viktigheten av passord i dagens online-verden. Du kan si at de er passene til alle våre online liv og bedrifter, og det er derfor å glemme at man kan være en ekte hodepine. Vel, ikke lenger. For ytterligere spørsmål klikk her Tredjepartsoverføring Hva er Tredjepartsoverføring Tredjepartsoverføring (TPT) er en funksjon du kan bruke til å overføre midler fra din HDFC-bankkonto til en annen konto (kalt mottaker), innen HDFC Bank eller andre bank, hvor som helst i India. Du må være registrert separat for denne tjenesten. Hvilke transaksjoner dekkes under Tredjepartsoverføring Tredjepartsoverføring inkluderer alle transaksjoner der penger overføres fra en konto til en annen, innenfor eller utenfor banken. Du kan gjennomføre en tredjepartsoverføring fra kontoen din til andre bankkontoer ved å: Overføre penger fra din HDFC-bankkonto til andre HDFC-bankkontoer med forskjellige kunde-IDer. TPT er en sanntidstransaksjon, noe som betyr at overføringen vil vises umiddelbart i kontoene dine. National Electronic Funds Transfer (NEFT) - Dette er en overføringstjeneste for å overføre midler til kontoer utenfor HDFC Bank. Eventuelt beløp innen Re. 1 til Rs. 10 Lacs kan overføres gjennom dette anlegget. Du må legge til en begunstigelse for å overføre penger til sin konto. Bare kontonummer og IFSC-detaljer brukes til å utføre transaksjonen. Vennligst klikk her for å vite mer. Realtids bruttooppgjør (RTGS) - Dette er en overføringsfasilitet hvor beløpet når mottakerbanken innen tidsfrist fastsatt av RBI. Transaksjonsbeløpet kan variere fra Rs. 2 lacs til Rs. 10 lacs. Du må legge til en begunstigelse for å overføre penger til sin konto. Bare kontonummer og IFSC-detaljer brukes til å utføre transaksjonen. Vennligst klikk her for å vite mer. Umiddelbar Betaltjeneste (IMPS) (tidligere kalt som InterBank Mobile Payment Service) - der du kan overføre midler umiddelbart til enhver IMPS-mottaker. Det er en umiddelbar interbank elektronisk pengeoverføringstjeneste, som du kan bruke med mobiltelefonen din. Som kunde hos HDFC Bank kan du sende penger umiddelbart til alle i en bank som deltar (inkludert en annen HDFC Bank-kunde) som er registrert for IMPS via MobileBanking-tjenesten. Du kan også motta penger gjennom denne mekanismen fra noen andre i en deltakende bank (inkludert en annen HDFC Bank-kunde). Online Shopping. Klikk her for å få vite mer. Visa CardPay Fra kontoen din til et Visa-kredittkort i India. Din konto debiteres online, og midlene vil bli sendt til mottakerbanken innen 2 virkedager med Visa-systemet. Mottakeren Bank vil da overføre midlene til mottakerens kortkonto. Klikk her for å vite mer For utstedelse av forespørsler fra tredjepart fra kontoen din. DDs vil bli couriered til adressen til mottakeradressen innen 4 arbeidsdager. Tredjeparts overføringsregistrering Du må registrere deg for tredjepartsoverføring. Residentkunder og NR-kunder med internt mobilnummer registrert hos banken, kan registrere seg for tredjepartsoverføring online ved å følge trinnene nedenfor: Logg inn på NetBanking ved hjelp av din kunde-ID og IPIN Det er et Internett-passord at kunden kan velge å få tilgang til NetBanking. Det er et konfidensielt passord for sikkerheten til kontoen sin. Klikk på lsquoThird Party Transfer Tabrsquo og følg instruksjonene Velg ditt debetkort-forsterker Inngang debetkortinformasjonen. Bekreft ditt mobilnummer. Et engangspassord (OTP OTP er et engangspassord som er gyldig for bare en bestemt transaksjon) vil bli sendt til ditt registrerte mobilnummer. Godkjen transaksjonen ved å legge inn OTP OTP er et engangspassord som bare gjelder for en bestemt transaksjon og du ville bli registrert for tredjepartsoverføringsfasilitet umiddelbart. Hvis du ikke er registrert for Secure Access, vil du bli bedt om å registrere deg for det samme under fremgangsmåten ovenfor. Resident Eldre borgere må sende inn en forespørsel ved avdeling for TPT-registrering NR. Kunden med internasjonale mobilnumre som er registrert hos banken må klikke her for å registrere deg for tredjepartsoverføring på nettet Alternativt kan du også fylle ut et TPT-søknadsskjema og sende det til Den nærmeste HDFC Bank Branch sammen med et originalt ID-bevis og en selvbeviset kopi av den. Hvis skjemaet er i orden, vil vi aktivere TPT-anlegget innen 4 virkedager fra dagen vi mottar forespørselen din. NRI Kunder som ikke klarer å besøke avdelingen, kan sende TPT-registreringsskjemaet sammen med selvsertifisert Photo ID Proof. For å overføre midler til TPT-kontoer må du legge til en mottaker. Gjør det enkelt, bare følg disse trinnene: 1. Logg deg på hdfcbank og skriv inn din Kunde-ID og passord (IPIN) 2. Gå til Tredjepartsoverføring og klikk på lsquoLegge en mottakerskode. (Maksimalt 3 mottakere kan legges inn i en periode på 24 timer) 3. Velg mottakerens typeoverføring innen HDFC Bank, overfør til en annen bank ved hjelp av NEFT. Dette står for National Electronic Funds Transfer (NEFT). Det er et system som gjør det mulig for en enkeltperson eller et selskap å overføre penger elektronisk fra enhver bankgrense til enhver person eller bedrift som har en konto hos en annen bankkontor i landet. . 4. Fyll mottakerens detaljer og bekreft. Det vil ta 12 timer for mottakeraktivering på grunn av sikkerhetsmessige årsaker. (Post aktivering av en mottaker, du kan overføre maksimalt Rs. 50.000 til hver mottaker i de første 2 dagene). 5. Å legge til en mottaker er en engangsprosess. Gyldigheten av mottakerens konto vil være eneansvarlig for tredjepart Overfør bruker En felles kontoinnehaver kan ikke overføre penger med mindre han har finansielle transaksjonsrettigheter. Det er spesielle regler for finansielle transaksjonsrettigheter for kundekontoer. Tredjeparts overføringsgrenser Standard grense for TPT-transaksjon (TPT) er Rs. 2,00,000- per kunde-ID per dag. Dette beløpet kan overføres i deler eller i engangsbeløp. Kunden har muligheten til å endre denne grensen og øke den online eller offline. For å gjøre økningsgrensen online må du godkjenne via debetkortdetaljer og One Time Password (OTP) som sendes på ditt registrerte mobilnummer (For NR-kunder med lokalt mobilnummer) eller One Time Password (OTP) sendt på din registrerte mobilnummer og e-post-ID (For NR-kunder med internasjonalt mobilnummer). Hvis du ikke kan gjøre det på nettet, må du sende TPT grenseøkningsskjemaet på avdelingen. Dette skjemaet må ledsages av et selvsertifisert bilde ID-bevis sammen med original ID-bevis for verifisering. Maksimal grenseverdi for TPT er Rs. 10,00 000- per kunde-ID per dag. NRI Kunder som ikke klarer å besøke grenen, kan sende TPT grenseøkningsformularen sammen med selvsertifisert Photo ID Proof. TPT grensen kan reduseres til opptil Rs. 50.000, på nettet. Tredjepartsoverføringstjeneste er for alle kunder som har mobilnummer registrert hos banken. Nåværende kontoinnehavere må registreres for Finansielle rettigheter for å kunne foreta TPT-transaksjoner. NEFT-transaksjoner på NetBanking belastes som følger: Beløp opp til Rs. 10.000 - Rs.2.5 (eksklusive skatter) per transaksjon Beløp fra Rs.10,001 til Rs.1 lakh - Rs. 5 (ekskl. Skatter) per transaksjon Beløp over Rs. 1 lakh opp til Rs. 2 lakh - Rs. 15 (ekskl. Skatt) per transaksjon Beløp over Rs.2 lakh ndash Rs.25 (ekskl. Skatt) per transaksjon RTGS-transaksjoner belastes som nedenfor: Rs 2 lakh til Rs 5 lakh - Rs. 25 (inklusive skatter) per transaksjon Over Rs 5 lakh - Rs. 50 (inklusiv skatter) per transaksjon Merknad: Betalingstransaksjoner gjort via Netbanking gjelder ikke for gjeldende kontoer: Apex Max Plus Merchant Advantage Plus Flexi Trade Merchant Advantage Premium Regular. For hver Visa CardPay-transaksjon vil en nominell avgift på Rs 5- (pluss skatt) bli brukt. Hva er sikker tilgang HDFC Bank har implementert en ekstra sikkerhetsløsning for sine kunder - Secure Access Secure Access er et ekstra sikkerhetslag som egentlig er en løsning som beskytter din konto mot hackere og svindlere. Sikker tilgang krever en engangsregistreringsinnsats fra din side. Alle tredjepartstransaksjoner er dekket under sikker tilgang. La oss ta deg gjennom trinnene som er involvert i sikker tilgang og hvordan det tjener til å beskytte din konto. HDFC Banker NetBanking logg inn er en to-trinns prosess med sikker tilgangs bilde - og tekstverifisering. Skjerm 1 er hvor du skriver inn ditt kunde-ID Skjerm 2 er for passordet ditt Dette er gjort som et sikkerhetsmål. Når du legger inn ditt kunde-ID, vil vår backend verifisere om du er registrert for sikker tilgang. Hvis du ikke er registrert for Secure Access, vil neste skjerm ha en boks for å taste inn passordet ditt. Hvis du imidlertid er registrert for Secure Access, vil du bli vist et bilde og en tekst som er blitt tilpasset av deg under registrering for Secure Access. For å registrere for Secure Access må du: Personliggjøre et bilde Tilpass tekst Svar 5 spørsmål Klikk her for å se Secure Access demo. Klikk her for vilkår og betingelser. Hva er Secure Access Secure Access er et ekstra sikkerhetslag som egentlig er en løsning som beskytter din konto mot hackere og svindlere. Hovedformålet med tjenesten er å overvåke viktige NetBanking-transaksjoner som dekkes under Secure Access, med sikte på å blokkere rapporter om eventuelle avvikende transaksjoner. Hvilke transaksjoner dekkes under TPT-anlegget Nåværende transaksjoner dekkes under Secure Access: Må jeg registrere meg for sikker tilgang på obligatorisk grunnlag Ja, for å kunne utføre transaksjonene for tredjepartsoverføring eller nettbutikk, er registrering for Secure Access obligatorisk. Kan jeg registrere meg for Secure Access-tjenesten via Branch PhoneBanking-minibanken eller en hvilken som helst annen modus Nei, for å registrere deg for Secure Access Service må du registrere deg for denne tjenesten via et onlinemedium (postlogging til NetBanking) Er det en endring i hvordan jeg logger inn på NetBanking-siden Ja, fremover vil innloggingsprosessen din for HDFC Banks NetBanking være en to-trinns prosess med sikker tilgangs bilde - og tekstfiksering. Dette er gjort som et sikkerhetsmål. Når du legger inn ditt kunde-ID, vil vår backend verifisere om du er registrert for sikker tilgang. Hvis du ikke er registrert for Secure Access, vil neste skjerm ha en boks for å taste inn passordet ditt. Hvis du imidlertid er registrert for Secure Access, vil du bli vist et bilde og en tekst som er blitt tilpasset av deg under registrering for Secure Access. Er Secure Access-anlegget gratis? Ja, for øyeblikket er Secure Access gratis for alle NetBanking-kunder. Sikker tilgang - Registreringsprosess og hvordan fungerer det Secure Access fungerer på grunnprinsippet om at du husker å logge på ditt korrekte NetBanking-nettsted. Registreringsprosessen for sikker tilgang dekker de følgende tre trinnene. Velge et bilde fra valgene og kategoriene av bildene som tilbys til deg Velge en melding som du kan identifisere enkelt og personlig for deg Valg av svar på noen av spørsmålene som er personlige i naturen (hvorav bare du vil få svarene) Du må velge ditt registrerte mobilnummer og godkjenne transaksjonen ved å legge inn OTP OTP er et engangspassord som er gyldig for bare en bestemt transaksjon sendt på ditt registrerte mobilnummer. Hvordan velger du bildet og meldingen hjelper deg med å identifisere riktig HDFC Banks NetBanking-nettsted Når du logger deg på NetBanking-nettstedet og hvis du er en registrert kunde med sikker tilgang, bør du på siden Passord se bildet og setningen som du valgte når du registrerte deg for sikker tilgang for første gang eller i henhold til din siste endring, hvis du ikke klarer å se det samme, vil dette bety at du ikke er på riktig NetBanking-nettsted, og du bør ikke gå videre. Er det obligatorisk å svare på alle de fem spørsmålene Ja, for å fullføre din Secure Access-registrering, er det viktig og obligatorisk at alle de fem spørsmålene besvares. Disse spørsmålene er personlige i naturen og som sådan har du bare svarene på det samme. Dine svar på registreringen av sikker tilgang vil bli fortrolige av banken i henhold til vår personvernpolicy. Kan jeg laste opp mitt eget bilde som et sikkert tilgangsbilde Nei, du må velge bildet fra de oppgitte kategoriene på registreringsskjermen. Kan jeg bruke spesialtegn i Secure Access Phrase No, spesialtegn kan ikke brukes i setningen du velger å velge for denne tjenesten. Hva skjer hvis min NetBanking-tilkobling mislykkes eller det er en plutselig forstyrrelse i tjenesten Hvis du registrerer deg for Secure Access-tjenesten og forbindelsen mislykkes midtveis, må du starte registreringsprosessen på nytt igjen. Vil jeg bli spurt spørsmål hver gang jeg gjør en transaksjon Nei, du blir ikke spurt spørsmål hver gang du gjør en transaksjon, avhengig av transaksjonens art og en rekke andre variabler, kan systemet stille spørsmål til deg. Vær oppmerksom på at det ikke er noen menneskelig innblanding involvert her, og systemet vil stille deg spørsmål basert på et sett med algoritmer. Hvordan endrer jeg sikkerhetsbilde og utfordringsspørsmål? Svar? Hvis du vil endre detaljene som er oppdatert av deg for sikker tilgang, vennligst logg inn på NetBanking og klikk på fanen Tredjepartsoverføring: Slik tilbakestiller du spørsmålene og svarene: Få tilgang til NetBanking-kontoen din Klikk på Tredjepartsoverføring-fanen Klikk på Alternativer for svaralternativer. Svar på fem hemmelige spørsmål etter eget valg (vennligst ikke del spørsmålene eller svarene med noen) Du må godkjenne endringen ved å legge inn debetkortopplysningene dine, og OTP-OTP er et engangspassord som bare gjelder for en bestemt transaksjon. (OTP er et engangspassord som bare gjelder for en bestemt transaksjon sendt på ditt registrerte mobilnummer) For å endre bilde og melding: Få tilgang til NetBanking-kontoen din Klikk på Tredjepartsoverføring-fanen Klikk på Endre bilde og melding, velg bildet kreves og skriv meldingen Ser frem til fortsatt patronage og støtte. Hva skjer hvis sikkerhets-ID-en din blir låst? Secure Access-tjenestens rettigheter vil bare bli låst etter feil svar på spørsmålene eller ikke å svare. I et slikt scenario, logg inn på NetBanking og klikk på Modify Secure Access Profile og fullfør trinnene, du må godkjenne transaksjonen ved å legge inn debetkortopplysningene dine, og OTP OTP er et engangspassord som bare gjelder for en bestemt transaksjon sendt på ditt registrerte mobilnummer. Alternativt kan du også ringe til PhoneBanking eller besøke filialen og gi en skriftlig forespørsel om det samme. Legg inn din korrekte bekreftelse av detaljene, banken vil også låse opp dine sikker tilgangsrettigheter. Hvorfor trenger jeg å sette opp utfordringsspørsmål Utfordringsspørsmål vil bli brukt til å godkjenne høyrisiko transaksjoner eller online shopping transaksjoner som et ekstra sikkerhetslag. Hva hvis jeg glemmer svarene på spørsmålene Da svarene på utfordringsspørsmålene er satt av deg selv som kunde, er sjansene mindre sannsynlig at du kanskje glemmer det samme. Men hvis du glemmer svarene på det samme, logg inn på Netbank og klikk på Tredjeparts overføringsregnskap-fanen. Du kan endre spørsmålene gjennom et alternativ. Endre sikker tilgangsprofil, og fullfør trinnene du må godkjenne transaksjonen ved å skrive inn din Debetkortdetaljer og OTP OTP er et engangspassord som er gyldig for bare én bestemt transaksjon sendt på ditt registrerte mobilnummer. Livsforsikring på NetBanking Kjøp nå Livsforsikring eller Pay Premium av livsforsikringspolitikken din, umiddelbart gjennom NetBanking i tre enkle trinn: Logg inn på NetBanking og klikk på ldquo Buyamp Renew Life Insurancerdquo under Request Section i fanen Kontoer. Velg ønsket transaksjon Plan Type Amp. Bekreft Detaljer Gjør Betaling via NetBanking. Få livsdekning du trenger til en svært nominell kostnad ndash Betal en gang og nyt stillheten i opptil 20 år Sum Assured er utbetalt til nomineren på bortfall av kunden. Dette sikrer at familien din er sikret i tilfelle uventet dødsfall. Ingen forfallsydelse Skattefordeler på premie betalt i henhold til Sec 80C. Videre er dødsfordelen unntatt fra skatt i henhold til § 10 (10D). Skattefordeler er i henhold til skatteregler. Skatteloven kan endres. No Medicals ndash Bare fyll ut et kort medisinsk spørreskjema Ingen dokumentasjon nødvendig. HDFC Life Health Assure Plan ndash Helse Plan HDFC Life Health Assure Plan gir refusjon for uforutsette medisinske utgifter og leveres med følgende unike egenskaper: Premium-garanti i tre år, dvs. premie endres ikke, selv om du hevder Hvis du ikke hevder, fordobles multiplierfordelen din dekke etter 2 krav gratis år Tilbud Garantert levetid fornybarhet underlagt rådende premiepriser og vilkår Policy vil bli utstedt umiddelbart. Du kan også følge trinnene ovenfor for å forny din forsikringspolicy. Virtual Keyboard HDFC Banks lsquoKeyboardrsquo har tre variasjoner, og gir dermed kunder det mange flere muligheter til å bruke applikasjonen. Virtual Keyboard Scrambled Keyboard Hovering Keyboard Virtual Keyboard er en online applikasjon, som gir et alternativ for kundene å legge inn sine NetBanking Passwords (IPIN) ved hjelp av en mus. Det er ikke nødvendig å bruke det fysiske tastaturet for å skrive inn IPIN-ene. Slik bruker du det virtuelle tastaturet Nedenfor finner du trinnene for hvordan du bruker det virtuelle tastaturet: Fordelene ved et virtuelt tastatur Det virtuelle tastaturet er designet for å beskytte kunden mot ondsinnede Spy Ware og Trojan-programmer som er utformet for å stjele IPIN. Det virtuelle tastaturet reduserer den risikoen. Scrambled Keyboard er et program som er både virtuelt og dynamisk i naturen. Plasseringen av tegn på tastaturet endres hver gang et tegn innleses via det virtuelle tastaturet. Slik bruker du det krypterte tastaturet Nedenfor finner du trinnene for hvordan du bruker Scrambled Keyboard: Kan applikasjonene for Scrambled Keyboard og Mouseover brukes sammen Ja, begge programmene kan brukes sammen. For å kunne bruke det samme må man først 1. Klikk på alternativet lsquoVirtual Keyboardrsquo etterfulgt av 2. Klikk på lsquoScrambled Keyrsquo-alternativet og deretter på lsquoMouseoverrsquo-alternativet. Hvordan bruke Hovering Keyboard Nedenfor finner du trinnene for hvordan du bruker Hovering Tastatur: Hva kan jeg gjøre med NetBanking Du kan utføre en rekke finansielle og ikke-finansielle transaksjoner gjennom NetBanking. Noen av transaksjonene er: Se kontosaldoen Se kontoudskriften Forespør om sjekkstatus Be om en uttalelse Be om en sjekkebok Se dine faste innskuddsdetaljer Last ned ditt faste innskuddsrådgivning online. Se din TDS Dette står for Skatteavdrag ved Kilde, som betyr at skatten du må betale på din lønn allerede er trukket, og nettbeløpet er mottatt av deg. detaljer Se din Demat-konto Oppdatere profilen Se HDFC Bank Kredittkortdetaljer Se porteføljen for gjensidig fond Oppdatere dine PAN-detaljer Online-oppdatering Opphev ditt betalingskort Online visningsskjema 26 AS Vis dine lånekontoopplysninger Stopp en sjekkbetaling Betal dine forsyningsregninger Request for a kreve utkast Overfør midler mellom kontoene Overfør midler til en tredjepart Bestill en ny fast innskuddshop Online betaling HDFC Bank Kredittkortskuponger Kjøp og selg Fondforeninger Invester i IPO online Bestill Gjentagende innskudd Online Bestill billett via IRCTC Betal din skatt Online Refill Prepaid Mobile Connection Online For å se den komplette listen, klikk her. Hva er prosessen for IPIN-passord? For ytterligere spørsmål, klikk her. NetBanking Registrering Re-Generation Be om HDFC Bank-minibanker: Besøk din nærmeste HDFC Bank-minibank Etter at du har oppgitt HDFC-bankkortet ditt og ATM PIN, velg ldquoOther Optionrdquo fra hovedskjermbildet Velg alternativet NetBanking Registration som jeg s tilgjengelig på venstre side Etter at du har valgt alternativet, bekreft forespørselen Din IPIN Det er et Internett-passord at kunden kan velge å få tilgang til NetBanking. Det er et konfidensielt passord for sikkerheten til kontoen sin. vil bli couriered til postadressen din som er registrert hos banken. Du kan ringe til PhoneBanking hvis du har et telefonnummer (TIN). Last ned e-Age Banking skjemaet (nedenfor), fullfør det og send det til nærmeste HDFC Bank-avdeling. NetBanking skjema for enkeltpersoner NetBanking skjema for bedrifter Hva er de tiltakene jeg kan ta for å gjøre NetBanking tryggere Du bør logge deg ut fra NetBanking når du forlater PCen Velg et sterkt 6 til 8 sifferpassord (alfanumerisk) og endre det regelmessig. Unngå åpenbare passord (navn på familiemedlemmer, kjæledyr, favorittmusiker osv.) Og ikke fortelle noen andre passordet ditt. Du bør ikke skrive passordet ditt på noe papir som kan sees enkelt av noen. Legg inn et oppstartspassord i din maskin slik at ingen andre kan slå på maskinen Har en skjermsparer passord slik at når du er borte fra arbeidsstasjonen, kan ingen andre bruke den. Hvis du tror at noen kjenner passordet ditt, må du gå online og endre det umiddelbart. Hvis du bruker Internett i en offentlig sted (f. eks. en Cyber ​​Cafe), ikke la PCen være alene og vær forsiktig så ingen ser hva du skriver. Logg av fra NetBanking når økten er ferdig. Bruk lsquoLog Outrsquo-knappen for å logge ut slik at sesjonen lukkes og ikke bare lukke vinduet for å logge av. Du bør vurdere å kjøre en personlig brannmur som forhindrer at ukjente personer får tilgang til datamaskinen og beskytter mot innføring av skadelige programmer i PC-en din er to måter å vite balansen på ditt Forex Card: Gjennom Internett Banking Telefon Banking Ved hjelp av NetBanking anlegget kan du sjekke balansen på ForexPlus-kortet. Du må bruke kortnummeret som bruker ID amp IPIN utstedt til deg som en del av kortsettet for å logge inn på NetBanking-anlegget. Der finner du et alternativ for å sjekke balansen i kortet ditt. Du kan også kontakte BankBanking-tjenester fra banken for å sjekke balansen på ditt ForexPlus-kort. Telefonbanking-tjenestene finnes på hdfcbankpersonal. Men her har jeg kopiert tallene under, men vil alltid foreslå at du besøker HDFC Forex Plus Card-detaljer-siden for de oppdaterte tallene. HDFC Bank tilbyr enkel tilgang til PhoneBanking-tjenester gjennom internasjonale gratisnumre i 32 land som beskrevet nedenfor. Australia, Belgia, Canada, Danmark, Frankrike, Storbritannia, Tyskland, Hong Kong, Nederland, Italia, Japan, Sør-Korea, Malaysia, Norge, New Zealand, Østerrike, Portugal, Sør-Afrika, Spania, Sverige, Sveits, Thailand - 80080077444 , Tsjekkia 800090155, Monaco 80093312, Polen 008001124694, Saudi Arabia 8008142094, UAE 8000185252, USA 18445796441, Bahrain 80004980, Hellas 0080016122061284, Singapore 8001013301, Kroatia 0800222990Mitt råd: I utlandet bruker du ditt indiske debetkort. Hvorfor - Markeringsavgiftene for tilbaketrekking eller sveiping er rundt 3,5 pluss en ekstra avgift på 125 S. Tax (totalt rundt 146 Rs). I tillegg får du den eksakte valutakursen i sanntid eller den siste tilgjengelige. Hvorfor ikke Forex Card-Bank gjør minst 57 på valutakurs som tilbys til deg. Det er økonomisk, praktisk og langt mindre komplisert hvis du ikke bruker dem. 2.5k Vis middot Ikke for Reproduction middot Svar forespurt av Prasanna Hegde Flere svar nedenfor. Beslektede spørsmål Kan en person som lever i India, laster om mitt Forex-kort hvis jeg er i utlandet Hvordan kontrollerer jeg balansen som er igjen i mitt forhåndsbetalte HDFC Forex Plus-kort

No comments:

Post a Comment