Sunday 22 October 2017

Online Trading Konto Og Demat Konto


Åpne din ICICI Demat-konto GRATIS Det største e-Broking-huset og det beste aksjeforsikringshuset i kontosegmentet Kontoen for 3-i-1 er et felles tilbud fra ICICI Bank Ltd. og I-Sec som integrerer Handelskontoen ( vedlikeholdt med I-Sec), bankkonto (vedlikeholdt med ICICI Bank Ltd) og mottaker dematkonto (opprettholdt med ICICI Bank Ltd i sin kapasitet som Depository Participant). - Kunder som handler med andre meglere - Kunder som har en DP-konto med mer enn null inneholdsverdi i deres DP-konto - ICICI Bank-kunder under sølv-, gull - eller titankategori Hvis du ikke er i kategorien ovenfor, kan du fortsatt åpne kontoen din 0- hvor dette tilbudet kun gjelder for lønnede kunder. Innledende kontoåpningsgebyrer vil bli refundert mot megling i T1 måned underlagt handel. T er kontoåpningsmåneden. Minimumsbalansen i sparekontoen din vil være i henhold til ICICI Banks diskresjon. Vær oppmerksom på at ved å sende inn ovennevnte opplysninger, tillater du oss å ringe deg selv om du kan være registrert under DNC. Ansvarsfraskrivelse Forhold til Demat og Trading-kontoforhold Noen av nybegynnere til online aksjehandel forstår ikke forholdet mellom Share Trading-konto og Demat-konto. I denne korte artikkelen kan vi se forholdet mellom Demat-kontoen. Handelskonto og bankkontoen din. Vi vil også se hvor mange handels - eller Demat-kontoer du kan ha totalt. Nedenfor er et kort diagram der jeg har forsøkt å gi strømmen når du kjøper en aksje. klikk for å forstørre handelskonto. En konto som brukes til å legge inn bestillinger for kjøp og salg av aksjer. Så Trading-konto er et grensesnitt mellom bankkontoen din og din Demat-konto. når du kjøper noe. Handelskonto tar penger fra bankkontoen din (den er allerede tatt fra bankkontoen din og lagret i handelskonto) og kjøper aksjer og lagrer den i din Demat-konto. Når du selger noe. Din handelskonto tar tilbake aksjene fra Demat-kontoen og selger dem på aksjemarkedet og får pengene tilbake, og det går tilbake til bankkontoen din (faktisk overfører du det manuelt til bankkonto fra trading-konto i de fleste tilfeller. noen vet maksimalt hvor mange dematkontoer man kan åpne. Del denne artikkelen med andre. Jeg hadde åpnet en DEMAT-konto hos en institusjon i 2011.I haven8217t gjort noen transaksjon og didn8217t lukket dematkontoen. Den er i deaktivert status. Jeg don8217t vil å betale AMC for det samme. Jeg vil gjerne vite hva som er konsekvensen hvis jeg don8217t lukker den og holder den sånn. 1.Vill at kontoen slettes når den blir dvalende 2.Du må lukke kontoen. Jeg er ikke interessert betale noen AMC og de don8217t har noen ECS aktivert for kostnadene Dette er veldig spesifikk spørring som du bare bør følge opp med den berørte myndigheten. Vi kan ikke kommentere det. Kan noen vite maksimalt hvor mange demat accou nts amp trading kontoer kan en åpne Det er ingen grense jeg antar jeg har nylig lukket min Hdfc demat konto. De informerte meg via e-post 8230 Jeg vil bare vite e trading konto er også stengt ved å lukke demat konto jeg vil trading. fortell meg hva er det som er hele prosessen med handel etter å ha åpnet dematkontoen Hvis du kan sende oss din telefon. Vi kan koble deg til vår pålitelige partner på dette. Siden jeg endret min bosatt status, foreslo ICICI meg å lukke den innenlandske handelskontoen (holde dematkontoen aktiv). Dette gjør at ICICI kan konvertere min innenlandske sparekonto til NRO og åpne en ny NRE-konto. Jeg blir fortalt at jeg nå skal åpne PINS og Non-PINS-kontoer nå og koble den innenlandske dematkontoen til Non-PINS (NRO). Når jeg ser på AMC for PINS og Non-PINS, er det ekstremt kostbart. Jeg er ikke en aktiv aktør lenger 8211 Derfor er det mulig for meg å holde dematkontoen aktiv med beholdninger i en periode 8211 og åpne PINSNon-PINS når jeg vil selge disse aksjene 8211 som kan være noen år senere Også jeg vil fortsette å betale AMC-kostnadene for dematkontoen med mine beholdninger. Jeg har begrenset kunnskap om dette. derfor kan ikke kommentere Bare 3 år siden hadde jeg åpnet en handelsaksjon med hdfc-sikkerhet. Jeg fant sted en handel for å kjøpe og ingen transaksjon i det til i dag. HdfC er belastet meg AMC i min hdfc-koblede lagringsenhet, hvilket beløp (ca. Rs.4000-) er mer enn min investering av andel (Rs.1000-men markedsverdi er Rs.720-) i den aktuelle trading ac. Jeg vil lukke den, men de ville bli belastet beløp i min sparingskonto. amp sier at AC hadde deponert mengden av utbytte er vist transaksjon i det, hvilken status av ac er en automatisk operasjon i det slik at du har sett dette. Vi har rett til å tilbakebetale kostnadene fra din koblede lagringsenhet. inntil du ville betale et gebyr for å fjerne fra disse ac. Kan jeg lukke dette ac uten å betale noen AMC Kan jeg endre bankkontoen min fra hdfc til en annen uten å betale noen gebyrer Kan jeg bytte min handel fra hdfc til noen andre uten å betale AMC Pls. LED meg. Når jeg åpner min lagringsenhet til hdfc, sier de meg at det er helt gratis amp 3in1 ac i nullbalanse sparer ac, dmat ac, amp trading a c. Nå kan de ikke akseptere min forespørsel om å lukke alle disse 3 ac til betalingen av disse kostnadene. Hva skal jeg gjøre på juridiske måter Pls. Co-op med deg riktig råd. Hvis du ikke har lukket dematkontoen, vil transaksjonskostnadene sikkert bli trukket hei, kan noen organisasjoner bli med i markedsundersøkelsen, vennligst fortell meg hvordan det var thair service, vær så snill, foreslå at de gjør en frikost eller bare en frodig service. 1. Jeg vil ha å åpne DEMAT Ac amp Trade ac. Så hvem gir mindre megling og kundeservice og sikkerhet 2. Hvis jeg gjør handel for 25k. Hvor mye megling har betalt for det (minampMax. I markedet) Jeg vil åpne handelskonto og dematkonto til to forskjellige steder. Er gyldig, eller er det godt alternativ å ha Som i dematkonto, ser jeg etter sikkerhet mens jeg er på utkikk etter avgift som handelskonto. så jeg trodde let8217s åpne to forskjellige kontoer Vennligst gi meg beskjed om dine tanker for samme. Ja, det kan du gjøre Hei, jeg er Ishan. Jeg er 23 år. Jeg vil gjøre handel med aksjer og fond. Vennligst fortell meg prosessen. Vennligst fortell meg forskjellen mellom andeler og fond. Vennligst fortell meg hele prosessen med å kjøpe aksjene og MF. Du må først åpne en dematkonto for at jeg er ny for Investering, min alder er 22. Jeg vil åpne dematkonto som er mer egnet. Jeg kom til å vite at ICICI Direct er litt dyrere. Er handelskonto nødvendig sammen med DEMAT-konto Er det noe alternativ der man bare har en dematkonto og begynner å investere via noen Fondsforhandler eller SEBI-registrert megler, spør jeg fordi jeg vil investere i RGESS og don8217t vil betale ekstra årlig vedlikeholdsavgift for handelskonto. Jeg har sett SK etc åpner gratis demat - og handelskonto og begynner å belaste tunge vedlikeholdskostnader fra neste år og fremover for å holde kontoen åpen. Kan du snakke om hvor jeg kan åpne bare dematkonto som er fri for eventuelle andre skjulte kostnader (årlige avgifter osv.) Hvis du har andre gode forslag, vennligst gi oss beskjed. hei herr jeg er alok fra sharekhan jeg har svaret på spørsmålet ditt. hvis du r å kjøpe verdipapirer enn det er obligatorisk å ha en demat - og handelskonto mens du ikke er i fremtiden, og opsjonshandel trenger ikke å gjøre en demat ved bare handel, kan du handle i dette segmentet. ja vi åpner demat og handelskonto absolutaly uten kostnad hvis du vil vite mer om vår prosedyre vennligst kontakt meg 8130446223 alok kumar takk Det er helt ditt ønske om hvordan du vil handle. Du kan enten handle direkte med online trading konto eller kan få det gjort gjennom noen agent. Så langt som din bekymring om gratis Demat og handelskonto er relatert, kan du få disse åpnet gratis, men selskapene belaster årlige vedlikeholdsgebyrer for å holde dine aksjer og andre investeringer i kontoen. Hvis noen hevder å tilby gratis konto, er de helt misvisende for deg. Ja, du kan redusere gebyrene ved å velge rabattmeglere som My Value Trade. Det gir deg tilgang til flere banker og tillater handel med aksjer, varer, derivater og fond fra samme konto. Etter å ha gjort noen undersøkelser, ble det kjent om Basic Service Demat Account (BSDA). Man kan åpne BSDA-kontoen med eventuelle DP'er, og ifølge loven kan de ikke levi årlig vedlikeholdsavgift for verdibeholdninger opp til Rs 50.000. Jeg har sett mange DPs motvirke eller don8217t dele all informasjon om BSDA-anlegget til potensielle nye kunder. Jeg har åpnet min BSDA-konto med SBICaps. Da jeg besøkte deres Demat-kontoadministrator, var de motvillige til å åpne en eller gi en påskudd eller annen, men etter gjentatt insistering kom de til enighet. Med denne kontoen er det ingen årlig vedlikeholdsavgift for handel opp til Rs 50000. Hvis det handles mer enn Rs 50000, har de noen plater for Årlige kostnader. Uansett var min hensikt å RGESS som tillater investeringer opp til Rs50000 og det tilfredsstiller godt med dette målet. Kan være denne informasjonen ville være nyttig for noen. CITIBANK reg DEMATTOKONNAKK Koblet til Citibank-kontoen Demat-kontoen er knyttet til din Citibank SavingsCurrent-konto. Du kan tildele din koblede Citibank-konto som en kredittkonto for å motta automatiske kreditter av utbytte. Du kan bruke bankkontoen IPIN (for Citibank Online Internet Banking) og TPIN (for CitiPhone bank) for å få tilgang til Demat-kontoen din. 24-timers tilgang til kontoen på alle dager Se på Demat-kontoinformasjonen når som helst på Citibank Online. Få fullstendige opplysninger om kontoinnehavere, nominasjonsdetaljer og beholdningene sammen med verdien på porteføljenivå, samt på et enkelt lagernivå. Få også transaksjonsdetaljer for en bestemt aksje eller for alle transaksjoner i kontoen for den valgte perioden. For å se eller laste ned en kopi av rettighetshaverens og depositorens rettigheter og forpliktelser, klikk her. Vær oppmerksom på at nettbasert overføringsfunksjonalitet som var tilgjengelig på Citibank dematkontoer, ble stanset med virkning fra 1. september 2016. For å utføre en overføringsinstruksjon, vennligst besøk din nærmeste Citibank-avdeling med relevant Leveringsinstruks Slip (Form 12 for intra - depository overføringer, og skjema 15 for inter-innskudd overføringer). Forhindre uautoriserte transaksjoner i din dematkonto - Oppdater mobilnummeret ditt med depositumdeltakeren og motta varsler på den registrerte mobilen din for alle debet - og andre viktige transaksjoner i din dematkonto direkte fra NSDL samme dag. Vær oppmerksom på at du ikke trenger å utstede sjekker mens du abonnerer på et innledende offentlig tilbud (IPO). Skrive ditt bankkontonummer og logge på søknadsskjemaet for å autorisere banken til å foreta betalingen ved tildeling av aksjer, er tilstrekkelig. Midlene som er tildelt for børsnoteringen forblir på bankkontoen din, og du trenger derfor ikke å bekymre deg for tilbakebetaling. For listen over helligdager (som definert av National Securities Depository Limited) som vil føre til manglende tilgjengelighet av depottjenester i kalenderåret, vennligst klikk her. Vær oppmerksom på at bankkontorene forblir stengt på 2. og 4. lørdager i hver måned, og depottjenester vil ikke være tilgjengelige i disse dager. Nyttige linker Denne nettsiden er kun beregnet for Citibank-kunder. Alle og alle fasilitetene som tilbys på denne nettsiden, er underlagt spesifikke Citibank N. A. vilkår og betingelser. Det anbefales at du kontakter Citibank N. A. for å oppnå og forstå de gjeldende vilkårene og vilkårene og eventuelle spørsmål du måtte ha med hensyn til all informasjon som finnes på denne nettsiden. Citibank N. A. garanterer ikke nøyaktigheten, tilstrekkigheten eller fullstendigheten av opplysninger på denne nettsiden og er ikke ansvarlig for feil eller mangler eller for resultater oppnådd ved bruk av slik informasjon som finnes på denne nettsiden. Citibank N. A. Citigroup andor noen av deres tilknyttede selskaper har ikke noe ansvar overfor noen person på grunn av bruken av informasjon som er gitt her, og nevnte informasjon er gitt på best mulig måte. Citibank har rett til å modifisere eller slippe facilitiesservicesoffers nevnt på denne nettsiden når som helst uten å tildele noen grunner. Kapittel 1.11: Alt om Demat og Trading Account: Alt du trenger å vite HVA ER EN HANDELSKONTO Når et selskap lister på aksjemarkedet , aksjene blir tilgjengelige for handel på børsen. Tidligere hadde utvekslingen et åpent krypssystem. I midten av 90-tallet vedtok børsene det elektroniske systemet. Dette betyr at alle handler ble gjennomført elektronisk. Enkelt sagt, du måtte ikke gå til disken og plassere en bestilling fysisk. Du kan gjøre det via en datamaskin, som vil verifisere detaljene, markedsprisen og behandle handelen. Av denne grunn trenger du en spesiell konto gjennom hvilken du kan utføre transaksjoner. Dette kalles handelskonto. Uten en, kan du ikke handle på aksjemarkedene. Du registrerer deg for en online trading konto med en megler eller et firma. Hver konto leveres med et unikt handels-ID, som brukes til å gjennomføre transaksjoner. HVA ER DIVERSE MELLOM DEMAT OG HANDELSREGNSKAP Ja. En handelskonto brukes til å plassere kjøp eller selge ordre på aksjemarkedet. Dematkontoen brukes som en bank der aksjekjøp er deponert i, og hvor aksjer solgt er hentet fra. Handelskonto hos Kotak Securities hjelper deg å handle sømløst i aksjemarkedet. Lar oss bruke et eksempel. Du har Rs.100 i lommeboken din. Du går til en butikk og forteller selgeren at du vil ha en pakke med sjetonger, du sjekker prisen og fullfører transaksjonen. Deretter tar du pengene ut av lommeboken din og gir den til selgeren. I dette tilfellet fungerer lommeboken som dematkontoen, mens du oppfører deg som handelskonto. HVORDAN Å OPPNE EN ONLINE HANDELSKONTO På samme måte som dematkontoen er en handelskonto et must for å investere i aksjemarkedet. Dette skyldes at handel med aksjemarkedene må registreres på børsen. Aksjemeglere er registrerte medlemmer av børsene. De utfører tradisjonelt handler på dine vegne. Oftest har aksjemeglerfirmaer tusenvis av kunder. Det er ikke mulig å ta fysiske bestillinger fra hver klient til tiden. Så, for å gjøre denne prosessen sømløs, er det tilrådelig å åpne en online trading konto. Ved å bruke denne handelskontoen kan du legge inn kjøp eller salg av ordrer enten online eller telefon, som automatisk blir sendt til børsen via børsen. Heres hvordan du åpner en handelskonto: Velg først megler eller firma. Sørg for at megleren er god og vil ta bestillingen din rettidig. Husk at tiden er av største betydning på aksjemarkedet. Selv noen få minutter kan endre markedsprisen på aksjen. Forsikre deg om at du velger en god megler. Sammenlign meglerpriser. Hver megler belaster deg en viss avgift for å behandle bestillingene dine. Noen kan lade mer, noen mindre. Noen gir rabatter på grunnlag av antall handler som gjennomføres. Ta hensyn til alt dette før du åpner en konto. Husk imidlertid at det ikke er nødvendig å velge megler som tar de laveste avgiftene. Godkjenning av god kvalitetstjenester kan ofte kreve høyere enn gjennomsnittlige kostnader. Neste, ta kontakt med meglerfirmaet eller megleren og spørre om kontoåpningsprosedyren. Ofte vil firmaet sende en representant til huset ditt med kontoåpningsskjemaet og Know Your Client (KYC) skjemaet Fyll disse to skjemaene opp. Send sammen med to dokumenter som tjener som bevis på din identitet og adresse. Din søknad vil bli verifisert enten gjennom en personlig sjekk eller på telefonen, der du blir bedt om å avsløre dine personlige opplysninger. Når du er behandlet, vil du bli gitt dine trading kontoer detaljer. Gratulerer, du vil nå kunne handle i aksjemarkedet. HVORDAN DU BRUKER BRUK AV DEMAT-KONTO Koble dine handels - og dematkontoer. På denne måten behøver du ikke å levere dine dematkonto detaljer for hver transaksjon. Utvekslingen vil behandle bestillingen din. Det vil verifisere detaljene i transaksjonen, markedsprisen, tilgjengeligheten av aksjene i markedet og så videre. Det vil også sjekke detaljene for din dematkonto som er knyttet til din handelskonto. Dette er spesielt så i tilfelle av en salgsordre. Legg en bestilling gjennom din online trading konto. Dette kan være en markedsordre, en grense - eller kjøpsordre, eller en ettermarkedsordre. Hvis megleren gir deg mulighet til å bestille gjennom telefonen, må du levere dine handelskontoopplysninger. Når bestillingen er behandlet, blir aksjene enten deponert i eller belastet fra din dematkonto. Kan du overføre aksjer ved bruk av DEMAT-regnskap Nominering: Ja, nominering er mulig. Du kan ha en nominær til ditt valg ved å fylle opp detaljene i kontoborgåpningsskjemaet. Dette gjør det mulig for nomineren å motta verdipapirer etter dødsfallet til innehaveren av dematkontoen. Mellom DPs: Overføring av aksjer er mulig mellom dematkontoer holdt med forskjellige DP. Du må fylle Leveringsopplysningsboken (DIS) og sende det samme til DP for å overføre aksjene dine fra en annen dematkonto. Du må imidlertid sjekke om de sentrale depotene er like eller ikke (CDSL eller NSDL). Hvis begge er forskjellige, trenger du en INTER-Depository Instruction Slip (Inter DIS). Hvis de er like, trenger du en INTRA Depository Instruction Slip (Intra DIS). Prøv å sende inn DIS når markedet er på. Deretter vil datoen for innlevering av DIS og datoen for utførelsen av DIS være den samme. Ellers kan det være en forsinkelse. Du må kanskje også betale megleren noen kostnader for overføringen. Hva neste Gratulerer, nå vet du om forutsetningene for handel med demat og handelsregnskap. Nå, la oss gå et skritt videre og forstå hvordan du åpner en handelskonto. Klikk her . For å åpne en dematkonto med Kotak Securities, klikk her. Du kan også åpne en handelskonto hos oss. Bare klikk her.

No comments:

Post a Comment